2008. január 12., szombat

Csak diétásan!!

Igen, majdnem 1 hete nem jártam erre... magyarázkodhatnék, hogy gyerek, meg háztartás, meg apa sokat dolgozik... de erről most lemondok.

Nagyon sok említésre méltó ételt az időhiány miatt nem is főztem, csak a jól bevált főzelékek és egyebek készültek. Viszont a mai kenyér külön posztot érdemel.


Hagymás kenyér

A 1.5 órás dagasztás nélküli kenyérhez hozzákevertem 1 közepes fej barnára pirított hagymát. Dolce Vita ötlete nyomán 1 órát hagytam másodszorra kelni.
Előmelegített vaslábos helyett most tepsiben sütöttem - kelni viszont még oldalról megtámasztott formában kelt (körétettem egy tortagyűrűt) -, 250 fokra előmelegített sütőben. Az első 15 percben letakartam egy alufóliával, mert gyorsan barnulni kezdett a teteje, utána ca. 20 percet sült még alufólia nélkül.

Addiktív!!!!
Azt hiszem az egészet képes lennék most így langyosan 1 ültő helyemben megenni.

Már napok óta meghúztam a vacsoráma szénhidrát tekintetében, de ma egyszerűen nem sikerült...

Nincsenek megjegyzések: